Quantcast

How long Would You Wait for someone you love? Not sure if he/she will ever come back?

Ictoa 2009/10/18 16:51:13
You!
Add Photos & Videos
Add a comment above

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • wombat 2009/12/01 16:28:45
    About..
    wombat
    +1
    As long nessesary
  • erdo sero 2009/10/18 22:12:52
    About..
    erdo sero
    +1
    I never expect them to come back if they leave me, but that doesn't mean I start dating someone new right away. I have a mourning period.
  • Dagon 2009/10/18 18:10:19
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 18:13:09
    Ictoa
    +1
    Well i have this thot, or theory or w.es But id wait as long as i have to to either realize is not love which means ive found someone else or till that person comes back and if he/she doesnt then i guess id still die happy because i knew that no one else made me feel the same way, which means that person must of been my true love and id be glad i didnt lie to myself moving on to someone else just to put a bandaid on the pain id be feeling by not having that someone next to me...yeah thats just what i think
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 18:31:02
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 18:39:39
    Ictoa
    +1
    not all guys,You are a guy you might be saying "I KNOW HOW GUYS ARE IM ONE OF THEM" but i just feel like im meant for someone and someone is meant for me, So lets say i fall for some dude, And he has to go for whatever reason for a while and he finds someone else, First of all. i'll be wise enough to pick a dude that has the ba..s to admit if he found someone else, if that happens i wont keep telling myself i love him because its not meant to be no matter how much i think i love him if he doesnt love me back its not real love. Then ill stop waiting and move on to the next one until i find the real one...dammmit! lol one of those things i feel strong about xP
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 18:45:22
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 18:48:36
    Ictoa
    +1
    Well hes just being dumb. I dont see him doing anything about it or trying to contact her? if ill wait for someone ill make sure that someone is always gonna try his/her best to Make me look forward for another day that he might come back when i wake up, and keep me loving him/her. shes obviously not doing that and hes blinded. shes not worth it. and so are many other girls and guys
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 18:57:24
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 19:07:04
    Ictoa
    +1
    Hopefully he will, Even if it takes one last heartbreak. It will hopefully be the last one and next time hes gonna be more careful about who he will choose to be with or wait for. Or maybe she really is the one and he feels something very strong and so does she about him, if thats the case i wish shed show it.
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 19:16:29
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 19:18:52
    Ictoa
    +1
    Point out to him how hes 23 and im smarter than him! lol nah jk But yeah you should throw him a pary when he opens his eyes.
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 19:31:44
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 19:38:30
    Ictoa
    +1
    Hahaha, I think you guys need to have a wise guy to not so wise guy talk, maybe help him see things clearer and be his glasses for a few mins, Not hurting him tho...yeah good luck with that.
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 19:40:12
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 19:53:13
    Ictoa
    +1
    Indeed instead You prevent them from getting hurt by ...awful evil girls who leave them thinking they'll come back lol
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 21:15:59
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 21:18:44
    Ictoa
    +1
    Lmao yeah he could be a manwhore! Lol wow, Then i guess He can just....keep living on his fantasy and be happy for now until reality strikes him
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 21:21:43
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 21:23:14
    Ictoa
    +1
    Lol trying to hook me up with him!??!? Well if he is what you say he should start doing better.
  • Dagon Ictoa 2009/10/18 21:25:29
  • Ictoa Dagon 2009/10/18 21:26:56
    Ictoa
    +1
    hmm...he can be my slave, the world will never see him again and he shall forever say "yes ma'm" to me....Nah not my type! Haha but im sure he'll find the right one he deserves it
  • Pancakes 2009/10/18 17:30:43
    Not sure...
    Pancakes
    +1
    Well , im kind of literally in this situation , my heart is racing
  • Nikki 2009/10/18 16:58:32
    Not sure...
    Nikki
    +1
    well some will wait a lifetime and let other chances for love pass them by. its easy to say "I'll wait forever" but forever is a long time. It depends on the cirucumstances I guess as to how long I would wait. if the person I love doesn't love me back or has moved on with their life it wouldn't be long and I would be healing my heart and moving on. but if the person is say out of the country fighting for it or in a coma or something like that I would wait forever.
  • Feria~THEZombieSlayingB!tch... 2009/10/18 16:53:00
    About..
    Feria~THEZombieSlayingB!tch of PHAET!~Badass Incarnate~
    +1
    If its my true love then...
  • Ispellbad 2009/10/18 16:52:16
    About..
    Ispellbad
    +1
    ten minutes
  • Ictoa Ispellbad 2009/10/18 17:00:29
    Ictoa
    Haha wow...

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Living

2014/09/01 20:59:06

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals