Quantcast

CHURCHES OR KFC?

Keeyah 2008/12/15 22:41:08
You!
Add Photos & Videos
Add a comment above

Top Opinion

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • darlene 2009/05/17 00:51:35 (edited)
    Undecided
    darlene
    I love KFC, I've never heard of CHURCHES. I'm from the northeast. LOLundecided love kfc ive heard churches northeast
  • Tinker29 2009/05/17 00:26:22 (edited)
    All of the above
    Tinker29
    both so good
  • Cilly Apple King~♥In TWILIG... 2009/05/16 23:39:44 (edited)
    Undecided
    Cilly Apple King~♥In TWILIGHT I Trust♥
    Im not a Cristchin (however u spell it) so i will choose KFC (but just for the record i respect evryone who is Crist.... whatever
  • God-Cilla (Saviour to the M... 2009/05/16 22:48:11
    None of the above
    God-Cilla (Saviour to the Masses)
    Well I've never heard of Churches, and I don't eat meat... so... yeah lol.
  • Tel! 2009/05/16 22:45:25
    CHURCHES
    Tel!
    defiently church's i am n love wit it. i love chicken.ya dig. churches defiently churchs love wit love chicken ya dig
  • heidi[i love not u] 2009/05/16 22:42:02
    All of the above
    heidi[i love not u]
    both are good!
  • BritBrit101 2009/05/16 21:05:03
    CHURCHES
    BritBrit101
    +3
    and they have bettr biscuits but kfc does have potato wedges
  • Keeyah BritBri... 2009/05/16 22:19:39
    Keeyah
    lol yeah
  • Racquel 2009/02/24 02:30:41 (edited)
    KFC
    Racquel
    I always like to eat anywhere that the P.E.T.A. whackos don't like!
  • Court 2009/01/18 22:37:44
    CHURCHES
    Court
    +2
    Churches, all the way!
    go to http://www.peta2.com and check out what KFC REALLY does to their chickens.
    It's not very pretty for those with not so easy stomachs.
    KFC SUCKS!!!!!!!
  • Racquel Court 2009/02/24 02:34:38
    Racquel
    Get a life! The only thing that may disturb me about eating at KFC is that I may be eating the girlfriend that you were just with the night before!

    KFC is awsome! What's Kickin' Chicken? lol

    P.eople
    E.ating
    T.asty
    A.nimals
  • Court Racquel 2009/02/24 02:54:03
    Court
    +1
    i wouldn't be worried about who i was with last night but I would worry about that face of your's. P.E.T.A.: People for the Ethical Treatment of Animals.
    The only animal I don't want treated well is you.
  • Racquel Court 2009/02/24 08:29:08
    Racquel
    Hey, I just had a steak. I think tomorrow I will go hunting with Sarah Palin or maybe go with her to that turkey farm. I'll be sure to kick my own bird so I'll know that it is done right before I break its neck and eat it!
  • Court Racquel 2009/02/26 00:38:53
    Court
    +1
    hah, very funny. That's actually pretty horrible and I'm not dealing with this. I hate drama. And you don't even know me, so don't start. You have your opinion, I get it. Now get over it.
  • God-Cil... Court 2009/05/16 22:49:56
    God-Cilla (Saviour to the Masses)
    +1
    Hey, I'm with you on that one ^.^
    Down with KFC!! Lol.
  • Court God-Cil... 2009/05/17 18:31:23
    Court
    +1
    hey, thanks. & YEAH.
  • jbandff5lover 2009/01/01 04:53:56
    KFC
    jbandff5lover
    KFC rocks!!
  • Dani ♥ Dei Dei Kun 2008/12/24 18:45:52
    CHURCHES
    Dani ♥ Dei Dei Kun
    +2
    like kfc is horrible! they hardly give u anything! its sucks! & it should be a whole lot cheaper 4 that crap!
  • Keeyah Dani ♥ ... 2009/01/07 00:03:41
    Keeyah
    agree wit u on them prices!
  • Racquel Keeyah 2009/02/24 02:38:06
    Racquel
    +1
    Would probably be cheaper if they didn't have P.E.T.A. idiots always costing them money unnecessarily all the time.
  • Keeyah Racquel 2009/04/02 18:05:59
    Keeyah
    LOL
  • Dani ♥ ... Keeyah 2009/05/17 21:36:56
    Dani ♥ Dei Dei Kun
    yeah
    thanks
  • Court Dani ♥ ... 2009/05/17 18:30:49
    Court
    i agree with 'crap'
  • Dani ♥ ... Court 2009/05/17 21:37:53
    Dani ♥ Dei Dei Kun
    yeah
    i no right?
  • Court Dani ♥ ... 2009/05/17 23:23:35
    Court
    Right!
  • Dani ♥ ... Court 2009/05/18 02:34:56
    Dani ♥ Dei Dei Kun
    i
    so
    love
    CHURCHES!!
    yum, yum, yum!!
  • Court Dani ♥ ... 2009/05/22 20:01:38
    Court
    hah(:
  • malosisamoa 2008/12/23 23:12:23
    KFC
    malosisamoa
    dont wanna sound stupid but ive never had churches chicken before
  • Keeyah malosis... 2009/01/07 00:03:10
    Keeyah
    awwa. thats ok goofball:)
  • malosis... Keeyah 2009/01/07 21:42:59
    malosisamoa
    haha i am not a goofball.....dat much
  • Keeyah malosis... 2009/01/09 20:24:35
    Keeyah
    OK ILL FIND U A NICK NAME THAT FITS 100%...................GOOFYG...
  • emmettfanggirl 2008/12/18 23:01:39
    KFC
    emmettfanggirl
    i wuvs their mashed poatoes.
  • emma 2008/12/17 00:31:57
    None of the above
    emma
    With my super high chlesterol I can't eat at any of the food chains anyway it is all broiled,baked, Fish and Chicken cooked only at home. So I can't choose either one. chlesterol eat food chains broiledbaked fish chicken cooked home choose
  • malosis... emma 2009/01/09 21:14:09
    malosisamoa
    haha i thot that was something else hahaha
  • Court emma 2009/05/17 23:24:02
    Court
    that's healthy though! :D
  • my*hips*dont*lie* 2008/12/16 03:22:25
    KFC
    my*hips*dont*lie*
    +1
    kfc..you cant never go wrong with their biscuits or mashed potatoes! yum!
  • rage 2008/12/15 23:25:21
    None of the above
    rage
    Popeye's, Brown's, or Mr. Lee's!
  • sal 2008/12/15 22:54:33
    Undecided
    sal
  • AnonyJedi 2008/12/15 22:45:10
  • Keeyah AnonyJedi 2008/12/16 22:01:33
    Keeyah
    +1
    yea popeyes is good too. But i love churches especially that spicey chicken nd cajiun rice!!!!!! yea popeyes love churches spicey chicken cajiun rice

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Living

2014/09/17 05:37:23

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals