Quantcast

Are you skinny?

♥Gabs1697♥ 2012/09/14 17:50:26
Related Topics: Skinny
Yep!
Not really
You!
Add Photos & Videos
Yes...:)
Add a comment above

Top Opinion

  • Cellar Door 2012/09/14 23:17:14
    Not really
    Cellar Door
    +7
    What do you mean "Not really" and "Umm...."
    Where's the "NO" option?
    Anyways, my answer is no, I am fat.

    umm option answer fat

    holla

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • Kiki,Pixie,Worm 2012/11/10 05:19:16
    Yep!
    Kiki,Pixie,Worm
    Yeah, I may be considered a little underweight but I look pretty healthy! I am not a stick though. I have some curves, but I would like more!
  • Claise 2012/10/15 17:19:51
    Yep!
    Claise
    yeah, Im skinny somehow
  • avery johnson 2012/09/21 18:18:32
    Yep!
    avery johnson
    tooooo skinny at times
  • Bronar 2012/09/17 14:26:56
    Not really
    Bronar
    But far from overweight. I work on it.
  • CatX3 2012/09/17 01:04:15
    Yep!
    CatX3
    Not sure.
    I'm 5'4 and I weigh 90 lbs.
  • Tunnel Vision 2012/09/16 18:50:07
    Umm....
    Tunnel Vision
    +2
    Nope, nor do I care to be.

    curvy girl
  • Melicious Kiss of PHAET 2012/09/16 04:53:47
  • Tunnel ... Melicio... 2012/09/16 18:50:51
  • Vitalani 2012/09/16 04:44:00
    Not really
    Vitalani
    Thank goodness.
  • ʂıoвнaп ♡ 2012/09/16 01:25:33
    Not really
    ʂıoвнaп ♡
    Yeah, not really. But honestly, I don't WANT to be skinny, so it's all good.
  • C-ZAR™, Emperor of the PHÆT 2012/09/16 01:06:54
    Not really
    C-ZAR™, Emperor of the PHÆT
    +2
    Ive always been a bigger guy, I used to be a lineman in HS, lol
  • SlaveWaterNymph 2012/09/15 19:23:07
    Not really
    SlaveWaterNymph
    but im slowly getting there
  • Alexander T Steward 2012/09/15 17:50:44
  • Aly Hart 2012/09/15 16:33:28
    Not really
    Aly Hart
    +2
    I'm 5'7'' and 140-something. I'm not fat but I have some pudge/jiggle here and there because I hate exercise and don't do it. Ehh.
  • MlssCue... Aly Hart 2012/09/15 16:53:01
    MlssCue =Go Blue=
    +1
    You have a good height/weight ratio.
  • Stef an... Aly Hart 2012/09/15 19:55:44
    Stef and the City
    +1
    We're the same height, awesome.
  • Snow White's Poison 2012/09/15 12:23:32
    Yep!
    Snow White's Poison
    +1
    I kinda have to be for my job.. jockey weight jockey weight
  • violeteyz Snow Wh... 2012/09/16 00:17:14
    violeteyz
    cool:)
  • Cantus_bird 2012/09/15 11:34:09
    Umm....
    Cantus_bird
    +2
    ummm, no! ... i have many spare tires in case, you know, something breaks down ... why you asking? ... you need a spare? :)
  • NYCbrit 2012/09/15 10:30:58
    Umm....
    NYCbrit
    +1
    Average build I'd say.
  • Kat ♪ ~ ♪ 2012/09/15 10:29:08
    Umm....
    Kat ♪ ~ ♪
    +2
    Normal, not fat, not skinny
  • Tunnel ... Kat ♪ ~ ♪ 2012/09/16 18:51:58
    Tunnel Vision
    What is normal?

    what is normal
  • Kat ♪ ~ ♪ Tunnel ... 2012/09/16 20:47:47
    Kat ♪ ~ ♪
    Slim, curvy not skinny or fat.
  • lady blue 2012/09/15 10:27:53
    Not really
    lady blue
    +4
    I am slim and curvy in all the right places. I have a sexy body. Skinny is not sexy.
  • EmoMcParland 2012/09/15 09:51:09
    Umm....
    EmoMcParland
    +1
    I'm not fat & I'm not skinny. I'm 6-6, 240, & happy ; )
  • MlssCue =Go Blue= 2012/09/15 09:31:58
    Umm....
    MlssCue =Go Blue=
    Nope
  • Robin 2012/09/15 06:59:42
    Not really
    Robin
    +1
    Happy medium
  • Stef and the City 2012/09/15 06:07:41
    Umm....
    Stef and the City
    +4
    I'm skinny in all the right places and curvy in others.
    nice
  • *SqU!R@L QuE3N* 2012/09/15 06:06:52
    Yep!
    *SqU!R@L QuE3N*
    +1
    and i dont like it cuz im below weight and whatever i do i cant gain weight im just loosing more weight :/
  • Stef an... *SqU!R@... 2012/09/15 06:13:16
    Stef and the City
    Did you just recently have your adorable baby? If so, it's normal for you to lose weight and some women actually become skinnier after having their baby than they were before. This is all stuff you should talk to your doctor about if you are concerned about your weight loss.
  • raj *SqU!R@... 2012/09/15 12:32:36
    raj
    what you said is not correct. You can maintain the body with limited foods.
  • .: LiVi :. 2012/09/15 05:52:00
    Yep!
    .: LiVi :.
    +5
    I am naturally slim and athletic. And proudly 'skinny', nothing wrong with that! But guess what, I also have curves and no, I am not anorexic. Human bodies are not simply categorised into either skinny or fat. Or either 'bony' or 'curvy'. You can be slim and curvy, and you can also be big boned or overweight without a curvy body-type, just like you can be slim and muscular, or big-boned and muscular, or overweight and still muscular.. There is a broad diversity of body types, we need to stop labelling everything so negatively! I don't even like the term 'skinny', that implies to me being too slim. There is nothing wrong with being just slim. People are so judgemental... If everyone was truly happy with themselves then they wouldn't be so negative and quick to judge about others, that just shows their own insecurities and bitterness.
  • Stef an... .: LiVi :. 2012/09/15 06:09:25 (edited)
    Stef and the City
    +1
    Well said. Healthy is best.
  • raj Stef an... 2012/09/15 12:33:53
    raj
    +1
    Well said, but keeping the health in fit is an art. Everyone can't keep their body to keep fit.

    It is true.
  • MyDaydream90 2012/09/15 05:47:01
    Not really
    MyDaydream90
    Nah
  • Phyl *In God i Trust* 2012/09/15 04:40:26
    Yep!
    Phyl *In God i Trust*
    no not
  • ASithLordsPoet/angelpoet17/ 2012/09/15 04:32:41
    Yep!
    ASithLordsPoet/angelpoet17/
    Im skinny( lean ) fat
  • La 2012/09/15 04:31:55
    Yep!
    La
    +1
    Pretty much :) Need a bit more muscle tone though.
  • MIRANDDAAA :) 2012/09/15 04:22:54
    Not really
    MIRANDDAAA :)
    +1
    I'm neither skinny nor fat. I run a lot so I have a lot of muscle.
  • raj MIRANDD... 2012/09/15 12:36:02
    raj
    No need to run!!!! just walk and diet ( 2times meals and sound sleep keeps you very young ) no need to go gim etc.,,,,,

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Living

2014/12/18 09:36:35

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals