Quantcast

likes & interests

About Me

ONE : no I'm not a slut or fake so f*ck off
TWO: I don't care what people say about me
THREE: if anyone talk sh*t about me or my friends and my looks..... I think I look pretty not beautiful tho .... I wont be nice and u can go suck a d*ck.




If u have an account on quotev read plz if not don't bother http://www.quotev.com/story/3...



OOHHH ONE THING:

-----///\\\----Please ----///--\\\----Put This ---|||----|||---On Your ---|||----|||---Account If ---|||---|||---You Know ----\\\-///----Some1 -----\\///-----Who Died ------///\-----Of Cancer -----///\\\----Or is ----///--\\\---Fighting it


READ THIS BEFORE U ADD ME ..... IF U SEND A FRIEND REQUEST FROM THE LEADERBOARD I WONT ACCEPT IT EVER OKAY AND IF U ADD ME CUZ U WANT PIC OF ME NAKED (talking about the boys) OR U WANT SOMETHING ELSE FROM ME THAT IS INAPPROPRIATE ........ GO SUCK A D*CK okay byee now

ohh and first thing ...... I LOVE EMO BOYS THEY R HOT!!!!!! :D lol I don't mind emo's really they r just people like us :D and the boy in the pic is cute .... I like the snakebites :D
boys hot lol mind emos people boy pic cute snakebites

( lol so my cousin is on the right and the kid next to him is josh who is my cousins cousin on the dads side I think idk lol so yeah I love my cousin he is like my older brother to me and he has a daughter and son who are adorable so yeah <3 that one of my cousins lol)
cousin older brother daughter son adorable yeah 3 cousins lol


ohh one thing : I DONT HAVE TWITTER OR FACEBOOK OR SKYPE OR YAHOO OR ANYTHING ELSE OK people always ask me that its annoying :/

And ohh I'm a good listener and a good friend so if u need someone I'm always here for u when I can be on here and if im not and u message me i get an email from sodahead about the messages and so yeah ADD, COMMENT, MESSAGE ME :3 ^_^

My name is justine I'm 16years old but I'm going to be a 10th grader in september .... omfg a sophomore I can't believe it .... 2 more years until I graduate that's scary. O_o.. I live in Massachusetts , United States. my brother who is 10 years old I love to meet people that are nice and kind.I love to hang out with my friends and family and going to the mall just to hang out.My fav color is red and blue. And I'm 5'3 so yeah that me :). And ohhh one thing .............. if u don't like when I cuss well I don't fuckin care and if u don't like me then i don't care . And don't get me mad cuz I'm the biggest bitch so yeah don't make me mad. And. I also do not send pic of me nude or something sexy im not that kind of person soo dont say u want one cuz im not doing it alright its annoying and i dont like it. And other then that I'm very shy :). And I love to talk to new people its fun :) make new friends :)

and yes I did drugs and smoked and even cut myself ....... but guess what I'm clean and I haven't smoked in months:) I'm so proud of myself and the cutting that stopped ..... :) I'm trying to be happy but my life sucks everyday I have terrible news about my family or I just had........ a bad day and this been going on since I was 8 not the drugs and drinking and smoking and cutting no way. :/ the bad news i had but at least I'm trying tho ........ I wasn't afraid to put this in my profile cuz I'm not afraid of anything ..... I almost died 5 times in my life, been beaten, and bullied but I'm still alive and getting progress for doing well and guess what I'm almost f*ckin there :D


AND I RESPECT GAYS, LESBIANS , AND BISEXUALS CUZ THEY NEED THE RESPECT AND NOT TO BE TREATED LIKE CRAP :) SO IF UR ANYONE OF THESE IM A VERY GOOD SUPPORTED PERSON AND I DONT CARE I LOVE THEM :) CUZ I HAVE FRIENDS WHO R THOSE AT MT SCHOOL AND I LOVE THEM AND I DONT CARE ABOUT WHO THEY R . THEY R JUST PEOPLE LIKE I AM :) SOO.YEAH THATS ME. ........SO YEAH PEACE.



friends mt school love care people soo yeah yeah peace
( hehe yes cole I put u on here :P ^_^ anyway he is such a good friend and he is always there for me and I love him as a friend. ^_^ and btw he is a cutie haha :) <3 well byee)



hehe cole friend love friend btw cutie haha 3 byee
( hehe :D I love brycen he is like a brother to me and he is such a good friend and haha he is funny sometimes to :) . So yeah I wanted to put him on my wall :P . And if u piss him off he wont talk to u ... I seen him pissed off once at someone and it was awesome. <3. So yeah don't hurt him I mean it ^=^ okay bye <3 ..... *hugs* )




friends mt school love care people soo yeah yeah peace
( omg stevieee he is my best friend :D and I love him he is awesome and I still think he looks drunk in the picture. :D sorry steviee oh well hehe and he just a good best friend .. he always cheers me up when I'm sad or mad and I know he is a cutie but I just see him as a best friend tho hehe so yeah peace <3 )



(omfg :) lol I love saying that anyway I don't know him that well but :) oh well he seems like a cool dude :) lol so yeah peace <3)
peace omfg lol love cool dude lol yeah peace 3


(omg this boy right here. he is amazing and he is always there for me thank you travis. ur the best :))
care people soo yeah bye 33333 omg boy travis ur
friends mt school love care people soo yeah bye 33333
(omfg see this guy I really care about him to <333 and peace
(austin mahone I love him and his songz especially " say something " so cute)
people soo yeah bye 33333 austin mahone love songz cute

(Axel is my bestest friend :) lol but yeah I love talking to him but we don't talk alot anymore I miss him when we don't but *shrugs* but hey what can u do :/ anyway so yeah peace)
love care people soo yeah bye 33333 friend starting mins

(other best friend :) omfg I love him and if u hurt him then ill kick ur ass :) maybe lol and he is always there for me and he is a good friend :).
trust &#10;&#10;&#10;friend omfg love hurt ill kick ur ass lol

I'd like to meet

Cole <3 :D hehehe

Andy <3 love him black veil brides :) I couldn't choose a good pic ( AND PLZ IGNORE THE LINK ABOVE JAYY IT IS NOTHING)
andy 3 love black veil brides


















http://images.sodahead.com/pr...
(he is hot but he is gay and I love Blood on the dance floor :D ))

New people and taylor lautner and some of my sodahead friends :) and my cousin in heaven one day :/ and my amazing bf <333 :) and justin bieber and one direction (fav... Louis and Zayn) and austin mahone

(lol bad boy zayn. :) I have no clue where I got this pic either lol)
louis zayn austin mahone lol boy zayn clue pic lol

(bad boy louis:))))
austin mahone lol boy zayn clue pic lol boy louis

Activities

Omg they are so funny I love the black veil brides ....... they r so cute and I love there music........ in the end my favorite. ^_^ lol
omg funny love black veil brides cute love music lol







_♥_♥___♥_♥_ Put this ♥___♥_♥___♥ Heart on your _♥___♥___♥_ Page if __♥_____♥__ You're in ___♥___♥___ Love with ____♥_♥____ Someone ♥ Hang out with my friends and family :)


hang friends family smoke alot
(my school that is just the front lol its huge :D)

Interests


( hehe jayy <3 :) )



( its jessica omg its .... me and her r not friends anymore but I will keep the picture up cuz she was my friend and she wont admit that picture is not her cuz it doesn't look like her..... a lot of people know its not u jessica so stop lying and being fake okay that's identify theft u stupid dumbf*ck lol .... u should go to jail... and sorry if anyone is friends with her she been lying to u )


IGNORE THE TOP PICTURE CUZ IT WONT LET ME DELETE IT BUT THE SAYING IS TRUE THO





I play sports : baseball, volleyball, tennis, basketball, soccer, and football :). and I love one direction and justin bieber :) and austin mahone he has good songz :)

basketball soccer football love direction justin bieber austin mahone songz
(omg that's hot. I love taylor :)))

Favorite Music

Blood on the dance floor ... I like jayy the one on the left :) he is hot even tho he is gay
blood dance floor jayy hot tho gay

Black Veil Brides :) I like andy lol and I think I spelled their band name right oh well idc :)
tho gay black veil brides andy lol spelled band idc




Newboyz, drake ,enimem, justin bieber , ne-yo, one direction, trey songz, alex clare (too close) love that song and mindless behavior :). Austin Mahone

(austin mahone :) hehe wow his is cute)
song mindless behavior austin mahone austin mahone hehe wow cute


(justin bieber :) omg hehe please no hate)
austin mahone hehe wow cute justin bieber omg hehe hate

Favorite TV Shows

Family guy, the big bang theory, NCIS, ghost adventures :), Degrassi , CSI.

(I love ghost adventures :) especially zak (middle one) more so yeah)
ghost adventures degrassi csi love ghost adventures zak middle yeah

Favorite Movies

Twilight, the mummy, the game plan, the vow and much more.

twilight mummy game plan vow
(omfg I love him so much and look at his abs :))))

Favorite Books

Love stories, mystery, comedy and action and idk what else tho lol soooooooo yeah :)

Favorite Quotes

_♥__♥_____♥__♥___ Put This _♥_____♥_♥_____♥__ Heart _♥______♥______♥__ On Your __♥_____/______♥__ Page If ___♥____\_____♥___ You Had ____♥___/___♥_____ Your Heart ______♥_\_♥_______ Broken ________♥_________……

Once a bitch always a bitch - my best friend molly says that love her :)

once a cheater always a cheater - everyone says it

keep moving forward and don't stop until u reach the finish line in ur life - grandma RIP

if u don't say anything nice ... don't say them at all- a good friend at school (I think that what she said idk something like that)

Favorite Heroes

<3 harley
<3 axel
<3 lily
<3 okay ill put ryder in :P I guess
They mean soo much to me :) and axel does support me and he is a good friend :D

me first of all and ik I'm ugly but I don't f*ckin care what u say because u r a big bully so bye bye :) and okay so back to my shy self :) okay peace <3 )
ik fckin care bully bye bye shy peace 3

my family my uncle on dads side, half sister, and her husband which is my brother in law I think, my grandparents on both side, my uncle's on my moms side and friends especially ( Andrew, Dylan, Jessica, Roger, lexie, mary - best friend forever, Matt, Collin, JT, molly, jackie, billy, mark, jake, owen love u guys forever) for always being there for me when there r hard times in my life. And my best bf ever :) <3 I love u baby sooo much. And my friends on sodahead :) I love u
guys.

(harry styles <3 :) I love him)

baby sooo friends sodahead love guys harry styles 3 love

baby sooo friends sodahead love guys harry styles 3 love


(Jake too <3 he is not here anymore he got devicatied (i dont caree if i spelled that wrong so what) and i miss him so much and i love him he is my best friend and he support me when I need it. he is a cool dude lol and anyone hurts him ill make u cry lol :) maybe idk yet but anyway he is always there for me <333 he is the best. thank jake. and ik he is a cutie :) but he is a my friend :D :)) okay peace <3)

comments

You!
Add Photos & Videos
  • The Sandman 2014/06/20 22:28:55
    The Sandman
    Thanks for the add Justine!
  • The Space Cowboy 2014/06/01 21:26:10
    The Space Cowboy
    haha its fine. Same shit happens 2 me all the time
    Once when i was messaging a girl, i said nice to meat u instead of nice to MEET u. Things were just awkward after that
  • The Space Cowboy 2014/05/19 14:27:17 (edited)
    The Space Cowboy
    hey justine :D *gives u wet willy*

    wet willy gif
  • sandra 2014/03/12 12:53:02
    sandra
    You want to know something so funny, when i answered to your post, I knew you were a girl gemini! lol, because if you read up on girl gemini it says that they look for sympathy , they naturally want to break lega, get sick..end up in hospital...to see who will show up and show they care, My daughter is like this completely !
    Another fact about gemini girls is how they love their pets more than they love people!
    And they get jealous if their pets go more to their friends or other family members rather than them going to you. they get resentful for a little while towards the pet because they feel like the pet betrayed them.
    All these feelings are normal for you , so don`t worry about that. I am not a gemini but young people go through all kinds of things that play on their emotions!xxoo
  • Caleb the god of rock 2014/03/06 12:56:01
    Caleb the god of rock
    Message me need ya
  • ThatOneKid 2014/02/28 15:28:17
    ThatOneKid
    Oh no need to worry ^u^ And just alright? :o And I'm great, thank you c:
  • ThatOneKid 2014/02/27 21:37:26
    ThatOneKid
    Hai ^.^ How are you today?
  • ThatOneKid 2014/02/25 19:04:16
    ThatOneKid
    Hai ^.^ How are you today?
  • sandra 2014/02/23 22:45:44
    sandra
    Hi, how are you? I remember when I was your age I thought life was difficult also! But you are a Gemini girl! lol,lol.....Naturally very intelligent and humorous!
    And it is said that Gemini girls like animals more than people and they usually have a lot of stuffed animals! And they get jealous if they have a pet and the pet goes to someone else for hugs and pettings, hahah....they actually feel betrayed by the pet! lol,lol...I know many Gemini ladies that even love their pets a little bit more than they love their kids hahah....And are way nicer to their pets than to the kids, haha...
    guys and gals are different in the zodiacs. Gemini girls are known for being mean a lot, they seem to enjoy being mean and upfront with their words to people! haha....
    Let me know if this is accurate for you to ok! haha...
    Whenever you are feeling down and lonely, write a poem or a story, or a song....you are probably very good at that intelligent girl! lol.lol...Please feel free to write me anytime if you just want to chat with someone when you are bored. ok I am on here often. gemini girl gemini girl twin puppies twin puppies twin puppies twin kittens
  • kate 2013/11/27 16:31:32
  • ✞SummerFox✞ 2013/11/13 20:32:26
    ✞SummerFox✞
    thx for the add :)
  • Chasing Rainbows! 2013/11/03 18:24:09
  • Chasing Rainbows! 2013/11/02 21:59:22
    Chasing Rainbows!
    Dakota made a soda head.
  • Chasing Rainbows! 2013/11/02 19:16:14
  • Chasing Rainbows! 2013/11/02 01:22:49
    Chasing Rainbows!
    I don't know
  • Chasing Rainbows! 2013/11/01 23:57:54
    Chasing Rainbows!
    People think I'm crazy!
  • Chasing Rainbows! 2013/10/29 02:09:20
    Chasing Rainbows!
    How's life?
  • Chasing Rainbows! 2013/10/28 23:29:33
    Chasing Rainbows!
    Yeah... He's special.
  • Chasing Rainbows! 2013/10/28 22:55:48
    Chasing Rainbows!
    Well he wrote "Araceli belongs to Dakota Yepez" on my arm but her spelled my name like Areselli.
  • ♡ justineee :) ♡ 2013/10/28 10:48:31
    ♡  justineee :) ♡
    Ask me anything...
View all 866 comments »

Areas of Interest

♡ justineee :) ♡'s activity, per category

2%
News & Politics
7%
Entertainment
18%
Living
74%
Fun

info

  • ♡ justineee :) ♡
  • Female
  • North Attleboro, MA, US
  • 2012/10/07 03:09:26
  • 2 days ago
  • 17
  • Single
  • Straight
  • Gemini
  • Friendship
  • High School (Current)
  • Not-Employed
  • Student
  • No
  • No
  • Christian
  • Proud Parent
  • Moderate
  • Black/African descent
  • Athletic
  • 5 feet 3 inches