Quantcast

Why do guys always want sex???

Hersheys 2009/12/28 02:07:39
You!
Add Photos & Videos

Top Opinion

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • Amber Jay 2010/02/23 04:24:11
    Amber Jay
    Idk because girls like to have sex to
  • Tay 2010/01/18 08:06:54
    Tay
    +3
    alot of guys do want sex.
    but, then alot of women are addicted to it too.
    so, its pretty even just guys are more forward about it.
  • farhan.... Tay 2012/09/18 10:21:50
    farhan.ahmad.31105
    +2
    i wanna have with u...
  • αℓεx von slαughtεя™ 2010/01/18 00:57:30
    αℓεx von slαughtεя™
    Not all guys always want sex
    Im around guys all the time,
    & yeahh i admitt most of them are always thinking about banging somebody
    lol cx.
    but not my bestfrind
    Hes still a virgin :)
  • Withheld αℓεx vo... 2011/06/01 08:33:40
    Withheld
    +4
    and arent you going to give your best friend some? wat are best friends for? ;)
  • Funk49 2010/01/04 03:42:46 (edited)
    Funk49
    See the x-ray.

    Any more questions?

    se x-ray questions
  • Herb 2010/01/03 20:17:55
    Herb
    we are hard wired for it men think of se x every five minutes at leats thats what sceince has proven. men are logical except for sex women go with emotion again founded by science. if your in a meaninful realtionship its fine if hes always lookinf and you not well
    he's a pig. my wife says im over sexually active i just love to make love to her for me shows effection to her.
  • Waterking_ReD 2010/01/02 23:07:15
    Waterking_ReD
    +1
    because lady'z look so freaking good!!!!
  • House of Mystery 2010/01/01 23:26:28
    House of Mystery
    Maybe because it is the prettiest thing human can do ? And why sought girls don`t want have always sex ?

    Feel it, live it, enjoy it ! And the world will every day happier !

    Nice greets from Germany !
  • Lizye House o... 2010/01/18 00:55:00
    Lizye
    yea sure sex feels great but gawd some boys... AKA MY XBOYFRIEND!!!!!!
  • ozrox 2009/12/31 05:27:44
    ozrox
    +3
    cuz WE ARE DICKS OR AM I WRITE ????
  • Hersheys ozrox 2010/01/30 23:50:04
    Hersheys
    yall arent dicks but sometimes yall want it way to much but yea we all want it sometimes
  • ozrox Hersheys 2010/02/01 00:19:54
    ozrox
    i ment it literally not that we are ass hoes or anything like that
  • wandering mystery aka Relch... 2009/12/30 02:05:24
    wandering mystery aka Relcho of Anid
    +1
    because most have a hard time over coming the male mind set male mind
  • Talyababy 2009/12/30 02:05:16
    Talyababy
    they love it
  • farhan.... Talyababy 2012/09/18 10:24:07
    farhan.ahmad.31105
    +1
    hey i love it...
  • BlondieBrownEyes 2009/12/28 19:23:02
  • Dave**Gay for Girls** 2009/12/28 17:57:29 (edited)
  • Rover 2009/12/28 17:55:25
    Rover
    Personally???
    personally
    I'm hardwired for it!!
  • xo Jess xo 2009/12/28 16:13:00
    xo Jess xo
    well...u reach a certain stage where ur not shy around the other sex and want to b around them more often...
  • farhan.... xo Jess xo 2012/09/18 10:24:57
    farhan.ahmad.31105
    +1
    hey u can we have chat sometimes...
  • DemonDaemon 2009/12/28 15:57:42
    DemonDaemon
    +1
    Men and woman want just as much sex as the other one does.
    Just because YOU don't want sex as much as a guy does doesn't mean all men and woman are the same.
  • mad hatter 2009/12/28 11:12:18
    mad hatter
    +1
    it's not true i know girls who want sex more then guys we just do it to make the girl happy if it was us we wouldn't always want it
  • Hersheys mad hatter 2009/12/28 18:30:43
    Hersheys
    +2
    okayy i get that i know all girls want it to but there are some guys that just use girls for sex and that is wrong
  • mad hatter Hersheys 2009/12/29 06:52:47
    mad hatter
    i agree that is wrong I see sex as a loving combination between 2 people other see it as just meaningless sex
  • Hersheys mad hatter 2009/12/29 20:19:41
    Hersheys
    +1
    yea lol
  • rejimaru 2009/12/28 04:57:43
    rejimaru
    +2
    It goes for both men and women. Women want it as much as guys do, you'll never know.
  • aditi 2009/12/28 04:27:58
    aditi
    +1
    not always..lol.
  • stargazer 2009/12/28 04:25:14
    stargazer
    +2
    i think that's stereotyping guys :) i think girls want it just as much, if not more but pretend like they don't more than guys. if a girl wants to do it, why wouldn't a guy want to? unless he's from another galaxy.

    stereotyping guys girls pretend guys girl guy galaxy
  • spidermonkey™POTL~PWCM~JLA☮Paul
    +4
    Because it feels so damn good!!! feels damn
  • Asher 2009/12/28 03:52:14
    Asher
    +1
    because its FUN! and yea.....
  • Katherine the Renaissance W... 2009/12/28 03:50:16
    Katherine the Renaissance Woman
    +1
    Why do girls want to have sex? Lol.
  • Foxylady 2009/12/28 03:49:34
  • Katheri... Foxylady 2009/12/28 03:49:58
    Katherine the Renaissance Woman
    +1
    Lol. You're hot, Foxylady. LOL.
  • Foxylady Katheri... 2009/12/28 04:40:03
  • Katheri... Foxylady 2009/12/28 04:40:32
    Katherine the Renaissance Woman
    +1
    Lol. You're welcome. And thanks. I don't think so, though. =(
  • Foxylady Katheri... 2009/12/28 04:42:41
  • het saleg Foxylady 2012/12/19 16:52:22
  • het saleg het saleg 2012/12/19 16:52:46
  • Elaine~!*♥suicidalprep♥*!~ 2009/12/28 03:00:54
    Elaine~!*♥suicidalprep♥*!~
    +3
    Hormones and such. Better question why do SOME guys lie and do/say anything to get a girl to have sex

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Fun

2014/10/01 11:56:32

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals