Quantcast

Smackk ass tuesday!


Tomorrow is smack ass tuesday!!!!

its origionally smack ass friday,


but now its both!

this is mostly for junior high kids.

maybe even some high schoolers?

if your in junior high,

I think you should partisapate!

but when you smackk someones ass you say


"HAPPY SMACK AS TUESDAY" (and friday if its fridayx] )



Enjoy! x]

You!
Add Photos & Videos

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • la 2010/04/26 23:41:07
    la
    oooohh yeaa!! i luv smackin hot boys *nd gurlz* ass!!! lolz! jk!! but 4realz...sounds like fun. haha
  • marioxl... la 2010/04/26 23:46:17
    marioxlove64
    +1
    haha it is lol not in like a sexual way tho
  • Hiccup 2010/04/26 23:11:59
    Hiccup
    lol weirdos now im glad i get home skooled!!
  • marioxl... Hiccup 2010/04/26 23:12:51
    marioxlove64
    hey i didnt come up with it! lol alyshas not so hot on it either i got her once and she said "im gonna shove you up your own ass" lol
  • Hiccup marioxl... 2010/04/26 23:13:48
    Hiccup
    i gotta talk to her about that then!!!
  • marioxl... Hiccup 2010/04/26 23:15:08
    marioxlove64
    hahaha
  • marioxl... marioxl... 2010/04/26 23:16:26
    marioxlove64
    she hates the idea of it! who would hate that! lol the assistant principle figureed out and said somethin at lunch like "al that harrasment and smacking thats going on with the boys better stop" cause girls were mostly getting boys hahah it was funny. you shouldnt be glad your homeschooled
  • Hiccup marioxl... 2010/04/26 23:17:30 (edited)
    Hiccup
    i am now i dont want my butt smacked!!! especially not by some random people!!
  • marioxl... Hiccup 2010/04/26 23:20:43
    marioxlove64
    well. they wouldnt be random people if you knew them. they only smackk asses of people they know of lol.
  • Hiccup marioxl... 2010/04/26 23:22:32
    Hiccup
    lol shamone i still dont care!!
  • marioxl... Hiccup 2010/04/26 23:23:31
    marioxlove64
    shamone
  • JayBee marioxl... 2010/04/28 00:55:23
    JayBee
    omg yeah I was laughing and hes like "and..THERE IS NOTHING FUNNY ABOUT THIS!!!!! NOT AT ALL! For ANYBODY who is laughing right now, you should be ASHAMED!!!! of youself."
  • JayBee marioxl... 2010/04/28 00:54:19
    JayBee
    hahaha yup thats me!

About Me

marioxlove64

marioxlove64

United States

2009/11/16 01:31:57

titanicc

View complete profile

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals