Quantcast

Sex Toy fools Chinese Village.

Dave**Gay for Girls** 2012/06/20 12:46:06

Sex toy mistaken for rare double headed mushroom


The discovery of a double-headed sex toy mistaken for a mystical rare fungus
brought national notoriety to a Chinese village and TV program this week.


Villagers from Liucunbu, a rural community outside western Chinese city of
Xi'an, encountered the sex toy while drilling a new well shaft. Hard-pressed to
identify the flexible, fungi-like object, perplexed residents alerted the local
news station, which immediately sent reporter Yunfeng Ye to the scene.


In her coverage of the finding, broadcast last Sunday on the station's
investigative journalism program Xi'an Up Close, Ye thoroughly probed different
aspects of the discovery, interviewing locals and inserting her own research on
the alleged mushroom. Despite Ye's earnest reporting, her and the villagers'
obliviousness of the object's real identity has now lent itself to national
amusement.


The report opens with Ye proclaiming the discovery of the mysterious object,
the likes of which "not even an 80-year-old local man has seen." Villagers
crouch around the object, floating innocently in a water-filled bucket. "It has
an eye and a nose, but we don't know what it is," says a man who was among the
drillers who discovered the sex toy.


Describing the object's qualities in explicit detail, Ye and the villager
determine that it is a type of lingzhi, a shelf fungus of the Ganoderma lucidum
species, which according to legend has the ability to give immortality.
Asserting that the mushroom is rarely seen because it grows underground, she
says, "When the Emperor Qin Shi Huang [the First emperor of China] was on the
hunt for the secret to longevity, it is said he discovered this lingzhi was the
answer."


After the program aired, many viewers immediately recognized the object as a
sex toy modeled after female genitalia, and online video of the report gained
millions of views overnight. While the video received many comments lauding the
station's and villagers' "purity," the day after the program aired the Xi'an
news station posted an apology on Sina Weibo, a Chinese blogging website.


"Our program last night made everyone laugh," the apology said, expressing
regret for an "uncomfortable and misleading" report. "Our reporter is very young
and sheltered."

You!
Add Photos & Videos

Top Opinion

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Fun

2014/07/24 17:06:55

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals