Quantcast

How will u die? quiz

♥NinjaKittenLovesYou♥ 2011/09/19 19:37:02
How will I die?
Your Result: You will die while saving someone's life.

The most noble of all deaths. Your rewards will be great in the next life. You are most definitely a humanitarian. If not currently, you will be. To give one's life is a precious moment that will be remembered by friends and family for many decades.








http://www.gotoquiz.com/how_will_i_die
You!
Add Photos & Videos

Top Opinion

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • FrostMartyBlye 2012/12/28 01:43:18
    FrostMartyBlye
    You will die while saving someone's life.

    93%
    The most noble of all deaths. Your rewards will be great in the next life. You are most definitely a humanitarian. If not currently, you will be. To give one's life is a precious moment that will be remembered by friends and family for many decades.
  • Dylan 2011/11/12 22:21:20
    Dylan
    +1
    Your Result: You will die while saving someone's life.
     
    The most noble of all deaths. Your rewards will be great in the next life. You are most definitely a humanitarian. If not currently, you will be. To give one's life is a precious moment that will be remembered by friends and family for many decades. AWWWWWW. I'm sooo nice. That person betta b grateful!!!!!! LOL :P
  • Lazarus Long 2011/10/08 22:01:06
    Lazarus Long
    +1
    How will I die?
    Your Result: You will die while saving someone's life.
    The most noble of all deaths. Your rewards will be great in the next life. You are most definitely a humanitarian. If not currently, you will be. To give one's life is a precious moment that will be remembered by friends and family for many decades.
    Result Breakdown:
    90% You will die while saving someone's life.
    81% You will die while having sex.
    61% You will die in your sleep.
    53% You will die from a terminal illness.
    43% You will die in a nuclear holocaust.
    32% You will die in a car accident.
    31% You will die of boredom.
    0% You will be murdered.
    Quiz URL: http://www.gotoquiz.com/how_w...
  • ♥NinjaK... Lazarus... 2011/10/08 22:11:19
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    :O u watch death note?
  • Lazarus... ♥NinjaK... 2011/10/08 22:23:30
    Lazarus Long
    +1
    Yep, just finished this morning. :)
  • ♥NinjaK... Lazarus... 2011/10/08 22:32:44
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    did u cry?
  • Lazarus... ♥NinjaK... 2011/10/08 22:45:45
    Lazarus Long
    +1
    A little. :) It made me more sad when Ryuzaki died though.
  • ♥NinjaK... Lazarus... 2011/10/08 23:00:51
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    when L died i cried for 4 days :( then i stopped watching the anime...but i started again after 1 week
  • Lazarus... ♥NinjaK... 2011/10/08 23:18:45 (edited)
    Lazarus Long
    +1
    I almost stopped, but I had to see how it ended. I was happy, at least, that Matsuda didn't die.
    matsuda
    I saw this next one and had to include it. :)
    matsuda
  • ♥NinjaK... Lazarus... 2011/10/09 12:25:53
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    hahahahahhaha! matsuda married Kira's sister! it was soooooooo romantic!
  • hunkster 2011/09/20 16:52:53
    hunkster
    +2
    How will I die?
    Your Result: You will die while having sex.
    Your last moments in this life will be enjoyable indeed...hopefully. Do not fear sex. Try not to become celibate as a way of escaping death. You cannot run from destiny.
    what a way to go !
  • Chloe<3 2011/09/20 09:21:56
    Chloe<3
    +2
    How will I die?
    Your Result: You will die in a car accident.
    Please, continue to buckle up, and try not to speed. More likely than not, it will happen very randomly and quickly. Occasionally, this result stands for death in a plane crash. Do not fear transportation. Avoid becoming a hermit, you cannot escape fate.

    lol
  • ♥NinjaK... Chloe<3 2011/09/20 09:26:10
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +2
    poor chloe!
  • Chloe<3 ♥NinjaK... 2011/09/20 09:31:06
    Chloe<3
    +1
    I know right...of all the ways to go..in a violent bloody car crash... thats so unfair :-(
  • ♥NinjaK... Chloe<3 2011/09/20 09:32:56
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    i am even worse....i will save someone's life
  • Chloe<3 ♥NinjaK... 2011/09/20 09:39:26
    Chloe<3
    +1
    That is not worse..that is so much better..
  • VIXXszpak 2011/09/19 21:36:16
    VIXXszpak
    +3
    oh wow. i die of a terminal illness isnt that wonderful lol
  • Rusty Shackleford 2011/09/19 20:26:25
    Rusty Shackleford
    +1
    Your Result: You will die in your sleep.

    A peaceful departure into the next life. You are blessed with the good fortune of passing from sleep into eternity. Do not fear sleep. To dream into the next life is a rare gift.

    Kinda boring but I feel better about having insomnia now.
  • TheBerserker 2011/09/19 20:07:45 (edited)
    TheBerserker
    +1
    You will be murdered!
    This doesn't guarantee pain and suffering, but it will be at the hands of another. Perhaps the vile deeds of a past life will attribute to this horrific demise. Do not fear murder. There is a rare epiphany that comes from this type of death. You will see it in the last moments.

    Good to know, but who is going to kill me? that's the question.
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/19 20:09:20
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    i am!! muahahahaha in ur sleep jk jk
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/19 20:10:22
    TheBerserker
    +1
    Lol... that's why u changed ur SH name xD
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/19 20:14:31
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    yup! so u could never find me!! muahahaha
    i am supposed to die while saving someone's life! that's so heroic, sth that i would definitelly do. but no! i will let YOU die! hahaha i love the idea
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/19 20:26:18
    TheBerserker
    +1
    ROFL xD
    Ur so cruel :O
    but maybe ur saving my life for a moment :D
    and then kills me xP
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/19 20:28:37
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    wait i got confused. i save ur life. i die. n then who kills u?
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/19 21:27:29
    TheBerserker
    +2
    ur ghost :S
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/19 21:30:58
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    that's creepy :P
    first i am bad i won't save ur life.
    second maybe u'll fall in a river n get drown hahahahahahh ROOOOOFL!!
    third i will never be a gosh because i will pass to my next life :P
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/19 21:34:09
    TheBerserker
    +2
    bad ass story xD
    but hten i will be a ghost :S and then ill be like this >:O
    LMFAO xD
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/20 09:01:47
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    n i should be scared right? i mean, u will kill me?
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/21 06:28:46
    TheBerserker
    +1
    lol... i'll kill u in afterlife and send u back to earth :P
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/21 06:34:12
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    :( i have a prob. i deleted my fb!
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/21 06:40:19
    TheBerserker
    +1
    deleted? didn't u just d-activate?
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/21 06:48:01
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    +1
    yes that, but i don't know if i will activate it again. i am tired of everything. someone just proposed me n it was weirddddddddd :(
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/21 06:56:12
    TheBerserker
    +1
    yeah... that's a bit weird :/
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/21 06:58:22
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    i know! i am 16!!he must be psycho
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/21 07:11:31
    TheBerserker
    +1
    maybe traditions :/ or psychical unstabble :P
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/21 07:13:12
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    i don't know! i am not gonna marry sm1 i don't even love. i am 16!!!!!!!!!!!
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/21 07:15:34
    TheBerserker
    +1
    of course u not gonna marry!!! xD
  • TheBers... ♥NinjaK... 2011/09/21 07:16:03
    TheBerserker
    +1
    not in a few years though ;P
  • ♥NinjaK... TheBers... 2011/09/21 07:18:06
    ♥NinjaKittenLovesYou♥
    i am never ever ever gonna marry!!!!!! i will never live to be old enough to get married! >.<

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Fun

2014/10/30 18:31:07

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals