Quantcast

Do you like lemonheads?

Elisa ✦ Knockout™ 2012/04/15 02:30:48
Related Topics: Haha, Lost, Love, Lemonheads
The lemonony lemonon lemon lemon stuffs too tart.....AHHH!!
Love it nom nom nom .....
Meh try these instead and i'll tell you bout tarts.( Give name of...)
You!
Add Photos & Videos
I just took a mouthful of lemonheads haha and now i think i lost taste for a month but i still love them.
Add a comment above

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • Elly 2013/08/03 01:12:35
    Love it nom nom nom .....
    Elly
  • BrianD3 2012/06/04 11:53:03
    Love it nom nom nom .....
    BrianD3
    MY favorite
  • kelly 2012/04/16 16:05:42
    Love it nom nom nom .....
    kelly
  • samantha 2012/04/16 04:23:36
    Meh try these instead and i'll tell you bout tarts.( Give name of...)
    samantha
    I like these better with salt on top!
    salt
  • Flamingolady 2012/04/15 23:26:53
    Love it nom nom nom .....
    Flamingolady
    Love them!
  • Eterna98 2012/04/15 17:47:45
    Love it nom nom nom .....
    Eterna98
    Yay! I love them! :D
    lemonheads
  • BIG BAD JOHN R. 2012/04/15 17:20:56
    Love it nom nom nom .....
    BIG BAD JOHN R.
    Love real lemon too
  • wtw 2012/04/15 15:50:01
    Love it nom nom nom .....
    wtw
    Love em
  • wildcat 2012/04/15 13:40:18
    Love it nom nom nom .....
    wildcat
    Lemonheads
    I absolutely love those things
  • Marcus Clark 2012/04/15 06:12:13
    Meh try these instead and i'll tell you bout tarts.( Give name of...)
    Marcus Clark
    I'm not into lemon "flavored" ... whatever. I'd rather eat the whole lemon.
  • BRIDGET 2012/04/15 05:22:24
    The lemonony lemonon lemon lemon stuffs too tart.....AHHH!!
    BRIDGET
    +1
    OK I GUESS-BUT THEIR NOT CHOCOLATE!!!!!
  • Elisa ✦... BRIDGET 2012/04/15 07:24:59
    Elisa ✦ Knockout™
    haha <3 nothing beats chocolate:D
  • EpicStalkerCrayon 2012/04/15 05:19:01
    The lemonony lemonon lemon lemon stuffs too tart.....AHHH!!
    EpicStalkerCrayon
    LOVE ALL THE CANDY! ;D
  • EmoMcParland 2012/04/15 03:52:24
    Love it nom nom nom .....
    EmoMcParland
    Yep yep
  • Jan Haskell 2012/04/15 03:18:00
    Love it nom nom nom .....
    Jan Haskell
    I've always liked tart flavors.
  • Phil 2012/04/15 03:13:04 (edited)
    The lemonony lemonon lemon lemon stuffs too tart.....AHHH!!
    Phil
    They're awesome. I clicked the wrong answer because I was having a hard time deciphering your text lol.
  • Elisa ✦... Phil 2012/04/15 07:28:00
    Elisa ✦ Knockout™
    There's nothing to decipher i wrote that purposely. :)
  • Hope 2012/04/15 03:00:41
    Love it nom nom nom .....
    Hope
    These are so good. lemonheads
  • nothingbutthetruth 2012/04/15 02:56:27
    The lemonony lemonon lemon lemon stuffs too tart.....AHHH!!
    nothingbutthetruth
    I like anything made of lemons, but eating the lemon raw is too tart for me.(
  • Elisa ✦... nothing... 2012/04/15 07:28:57
    Elisa ✦ Knockout™
    +1
    Ahhhh i know, yikes!!
  • nothing... Elisa ✦... 2012/04/15 07:50:29
    nothingbutthetruth
    Yep.hehehehe(:
  • The rogue nin of the Uchiha... 2012/04/15 02:44:26
    Love it nom nom nom .....
    The rogue nin of the Uchiha Clan
    Om nom nom
  • Dandydon 2012/04/15 02:42:04
    Love it nom nom nom .....
    Dandydon
    A lot better then eggheads..
  • Andy Fletcher 2012/04/15 02:39:39 (edited)
    Meh try these instead and i'll tell you bout tarts.( Give name of...)
    Andy Fletcher
    I used to like them as a kid, but the last few times I tried them they had a soapy taste to them. I prefer watermelon or sour apple Jolly Ranchers.
  • sky 2012/04/15 02:39:21
    Love it nom nom nom .....
    sky
  • POWERSHAKER 2012/04/15 02:36:40
  • Changeling 2012/04/15 02:35:55
    Meh try these instead and i'll tell you bout tarts.( Give name of...)
    Changeling
    +2
    I am not a fan
  • Chieki 2012/04/15 02:33:45
    Meh try these instead and i'll tell you bout tarts.( Give name of...)
    Chieki
    +2
    Not bad...

    But I like these...

    Warheads Extreme Sour Hard Candy
  • Elisa ✦... Chieki 2012/04/15 07:29:57
    Elisa ✦ Knockout™
    +1
    omg haha heck yeah :P
  • Chieki Elisa ✦... 2012/04/15 23:50:14 (edited)
    Chieki
    Oh yeah!!!!
  • Sinister Ken Doll™ 2012/04/15 02:32:26
    Love it nom nom nom .....
    Sinister Ken Doll™
    +1
    i love those things!
    well i just love candy in general
  • Elisa ✦... Siniste... 2012/04/15 02:34:02
    Elisa ✦ Knockout™
    +2
    Haha same here:)
  • Soup Man 2012/04/15 02:32:10
    The lemonony lemonon lemon lemon stuffs too tart.....AHHH!!
    Soup Man
    +1
    At times
  • Elisa ✦... Soup Man 2012/04/15 02:34:25
  • The lemonony lemonon lemon lemon stuffs too tart.....AHHH!!
    ☆The Rock☆ * AFCL* The Sheriff!!
    +2
    Very tangy and yes I love them as well!
  • Elisa ✦... ☆The Ro... 2012/04/15 02:34:13

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Fun

2014/10/21 13:55:43

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals