Quantcast

Do you know how to roller skate?

Woman of many faces~ijm 2010/03/30 23:41:56
Yes I do
Nope
You!
Add Photos & Videos
Add a comment above

Top Opinion

Sort By
  • Most Raves
  • Least Raves
  • Oldest
  • Newest
Opinions

  • Ginger Snapp 2010/04/06 10:10:13
    None of the above
    Ginger Snapp
    +1


    I used to figure skate
  • Some Guy ~ þhαετ~ 2010/04/02 00:27:49
    Undecided
    Some Guy ~ þhαετ~
    +1
    I was a helluva skater when I was in my early teens, but I haven't done it since then...is it like riding a bicycle, or would I bust my arse if I tried now?
    undecided helluva skater teens riding bicycle bust arse
  • Angelofdeath156 2010/04/01 23:44:49
    Yes I do
    Angelofdeath156
    +1
    Yep, I even taught my sister how to.
    I can use the inline and the other kind >,>
    yep taught sister inline yep taught sister inline
  • ♫jasmine, <3 2010/04/01 11:11:24
    Yes I do
    ♫jasmine,  <3
    +1
    YESSS :D It's a lot of fun
  • ☺♥.•°Bəth°•.☻ 2010/04/01 06:52:22
    Yes I do
    ☺♥.•°Bəth°•.☻
  • GoingNumb 2010/04/01 06:05:01 (edited)
    Yes I do
    GoingNumb
    +1
    Yeah, but I haven't skated in a long long time.
  • kitkat 2010/04/01 04:31:34
    Yes I do
    kitkat
    +2
    yes..I learned to skate at the age of 3...50 years back...they had skates that you put on...that required a key...to adjust to fit your foot...a few years later..they came out with a 'super-skate' that fit right over your hard shoes..snapped on tight with spring loading to make it fit tightly...then there was the shoe skates..most of those were for the professional skaters..then after that was the in-line skates..can't do it..somewhere in between the super-skate and shoe skates was the skate-board...yeah!
  • Some Gu... kitkat 2010/04/02 00:30:03
    Some Guy ~ þhαετ~
    Oh, that brings back memories! Those awful skates with the metal wheels that you had to tighten with the key, and if one wasn't tight enough it would separate in the middle and you'd tumble and lose all the skin on your palms trying to break your fall...
  • emily♥ 2010/04/01 04:06:30 (edited)
    Nope
    emily♥
    +1
    i cant even stand on the ones with 4 wheels =/ but if i could i would =)
  • ♚Littlɘ Ǫuɘɘn~Phaet's Own 2010/04/01 00:11:20
    Yes I do
    ♚Littlɘ Ǫuɘɘn~Phaet's Own
    +1
    I was at the skating rink every Friday and Saturday night all during my middle school years. I had such a blast. I could skate backwards and do some roller dancing moves. Those were the days. saturday middle school years blast skate roller dancing moves days saturday middle school years blast skate roller dancing moves days
  • brat 2010/03/31 21:52:38
    Yes I do
    brat
    +1
    I LOVE 2 ROLLER
  • Bob, the reasonable one 2010/03/31 21:47:58
    Yes I do
    Bob, the reasonable one
    +1
    but very badly..... :)
  • PJ Sweet Cheeks 2010/03/31 21:46:22
    Yes I do
    PJ  Sweet Cheeks
    +1
    I use to love it...course now I would fall on my ......lol
  • Nick~believe ^MOTOOP^ 2010/03/31 21:30:14
    Yes I do
    Nick~believe ^MOTOOP^
    +1
    I'm not fabulous at it, but I can roller skate.
  • vitaminanime 2010/03/31 20:47:27
    Yes I do
    vitaminanime
    +1
    i know how to but i haven't in a while because i sprained my knees and they never made a full recovery
  • Mindy 2010/03/31 20:05:10
    Nope
    Mindy
    +1
    no way. i've tried and i just can't do it. instead i skateboard... or at least try to. i can't do any tricks though, but i can get from place to place with it :)
  • Undecided
    ✩Angel in the Night✩~Cobalt❤
    +1
    A little. Not very good though.
  • sydney bethards 2010/03/31 19:29:19
    Nope
    sydney bethards
    +2
    boo i wish i did i would probably fall right on my but i already do when im walking so i wouldnt trust myself on roller skates
  • Anemone 2010/03/31 18:03:30
    Nope
    Anemone
    +1
    No, never learned how.
  • Strikhedonia 2010/03/31 17:45:08 (edited)
    Nope
    Strikhedonia
    +1
    i dont roller skate i skate board xD
    I actually ordered this one from a website (kona skate park?)
    nope roller skate skate board xd
  • emily♥ Strikhe... 2010/04/01 04:08:38
    emily♥
    +1
    nice board!
  • Strikhe... emily♥ 2010/04/01 04:58:30
    Strikhedonia
    heheh thanks =D
  • emily♥ Strikhe... 2010/04/01 15:47:03
    emily♥
    +1
    im learning how to skate board! i have alot of bruises and cuts and scars from it.lol.
  • Strikhe... emily♥ 2010/04/01 15:56:50
    Strikhedonia
    ya thats gonna happen :/ but you will get better ^_^
  • emily♥ Strikhe... 2010/04/01 16:02:56
    emily♥
    +1
    thanks for the confidence
  • Strikhe... emily♥ 2010/04/01 16:03:40
    Strikhedonia
    your welcome ^_^
  • JessyTheKitty 2010/03/31 17:19:40
    Yes I do
    JessyTheKitty
    +1
    yeah and i love it
  • Kimsey 2010/03/31 16:52:45
    Yes I do
    Kimsey
    +1
    I love it. Unfortenately, I always land on my face ...
    So can I ?
  • Kiss my Bean 2010/03/31 16:00:37
    Yes I do
    Kiss my Bean
    +1
    I love to skate, but not loving the day after so much... my whole body hurts.
  • Nonicknameunlessyouknowme 2010/03/31 15:39:08
    Yes I do
    Nonicknameunlessyouknowme
    +1
    I loved roller skating as a child, I can keep from falling down nowadays. I used to take my kids roller skating when they were children and am wondering if I will be able to do the same for my grandchildren. Nothing fancy of course and I don't know about roller blades.
    child falling kids roller skating children grandchildren fancy roller blades
  • Dave**Gay for Girls** 2010/03/31 15:37:11
  • Woman o... Dave**G... 2010/03/31 21:00:39
    Woman of many faces~ijm
    +1
    Lol..I like that
  • Autumn 2010/03/31 15:14:50
    Yes I do
    Autumn
    +2
    Do they even have roller rinks anymore? roller rinks
  • Tiffany hater!!!!! 2010/03/31 14:46:20
    Yes I do
    Tiffany hater!!!!!
    +1
    Roller Blading is better, but basically the same... I love roller bladin, its so much fun.. But i can also ice skate... Usually if you can ice skate and roller skate/blade you can skii.. Which i can do.. ALL ARE AWESOME
  • xXSeishinsakuranXx 2010/03/31 14:45:43
    Yes I do
    xXSeishinsakuranXx
    +1
    I know how 2 but like 1 time i fell in front of a whole bunch of people at a birthday party and it was so freakin embarassing lol
  • wow-really 2010/03/31 14:32:11
    Yes I do
    wow-really
    +1
    Maybe not as fancy as this, but I can skate..
  • jamie b 2010/03/31 14:27:05
    Undecided
    jamie b
    +2
    no i wish!!! im very clumsy so i dont think roller skating would be best for me.. lol.
  • Shaney-Boi 2010/03/31 14:26:55
    Yes I do
    Shaney-Boi
  • steve_lax_man 2010/03/31 13:11:17
    Yes I do
    steve_lax_man
  • beckhababe 2010/03/31 12:49:33
    Yes I do
    beckhababe
    +1
    i have done it since i was 7

See Votes by State

The map above displays the winning answer by region.

Fun

2014/04/21 11:14:25

Hot Questions on SodaHead
More Hot Questions

More Community More Originals